Pages

Monday 11 July 2011

KEJAM! Dibunuh Dan Dimakan Dengan Ubi Kentang



Seorang perempuan yang memang cun la tetapi kesiannya dia ini telah dilemaskan oleh dua orang rakannya dan kemudiannya daging si mangsa ini, Karina Barduchyan telah dimakan bersama dengan ubi kentang!!!. STRESS.. Menurut laporan polis, besar kemungkinanan diperkosa dulu sebelum dibunuh. Polis juga percaya mangsa dibunuh serta dimakan pada malam yang sama. Semua bahagian Karina dikerat dan dijumpai di dalam plastik yang berbeza serta dijumpai di tempat yang berlainan.


Menurut siasatan yang dilakukan oleh pihak polis, dua orang suspek telah ditahan iaitu Yuri Mozhnov, si penjual bunga. dan Maxim Golovatskikh, si penjual daging. Pada masa ini, Karina dipercayai jatuh cinta dengan Maxim. Tetapi pada hari kejadian, seorang pengacara melaporkan Karina ini bertengkar dengan Maxim. Karina dipaksa untuk ke apartmen Maxim pada hari tersebut dan kemudiannya dilemaskan di bath tub apartmen tersebut. 
 
Menurut hakim Sergei Kapitono, "kedua-duanya menytakan mereka makan gadis tersebut kerana mereka LAPAR!!"Kedua-dua suspek tersebut kemudian memilih bahagian yang mereka ingin makan dan kemudiannya dipanggang dengan kentang.



MAXIM, the pembunuh!!!
Yuri, Rakan pembunuh!!!




































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...