Pages

Wednesday 3 August 2011

Video: Budak Perempuan Bergaduh Di Sekolah

Budak Perempuan Bergaduh Di Sekolah

Amat menyedihkan apabila menonton video-video di bawah. Apa sudah jadi dengan anak bangsa kita? Sampai begini jadinya. Siapa perlu dipersalahkan? dan apakah dengan mencari SIAPA punca mampu menyelesaikan masalah ini? 

Ke mana hilang rasa SOPAN dan Lemah Lembut seorang wanita? Sudah hilang rasa MALUkah? Apa perasaan mak ayah jika mereka menonton gelagat anak-anak perempuan mereka SIBUK berTUMBUK sakan di SEKOLAH? 

Apa pun alasannya, yang pasti begitulah keadaan realiti masyarakat kita sekarang ini.. Mahu tidak mahu.. Terpaksa atau rela..walaupun PAHIT untuk diTELAN.. ITULAH zaman yang TERPAKSA ditempuhi oleh anak-anak remaja kita baik di dalam atau di luar kawasan SEKOLAH. GADUH.. BULI.. BERTUMBUK..

Tidak bertujuan mengaibkan sesiapa, semata-mata menjalankan tanggungjawab memberikan KESEDARAN tentang keadaan SEBENAR yang sedang melanda anak remaja kita khususnya pelajar perempuan. Sebelum TERLAMBAT.. AMBIL TINDAKAN SEGERA!

Di bawah merupakan antara video-video amatur yang boleh di dapati di internet; Youtube dan sebagainya. Semoga daripada tanyangan itu nanti membuka MINDA dan HATI semua pihak untuk MENYELAMATKAN pelajar-pelajar kita baik dari aspek EMOSI, JASMANI dan ROHANInya...



Video 1


 

Video 2


 

Video 3


Video 4 


Begitu banyak video-video yang tersebar di internet menunjukkan perilaku anak-anak bangsa kita MELAYU ISLAM khususnya.. Berikut adalah sebahagian daripada video yang boleh didapati di Youtube dengan mudah.. Oleh itu, kepada ibu bapa kepada anak-anak perempuan yang ketika ini mungkin dapat merasakan perubahan perilaku anak gadis mereka yang mungkin agak liar dan 'ganas' BERTINDAKLAH SEGERA! selagi masih ada kesempatan masa dan RUANG.




Apakah mereka faham apa yang mereka sedang lakukan, adakah mereka sedar yang mereka buat tu tak betul dan adakah kita yang berkata demikian telah mula untuk membetulkan mereka. Apakah kita hendak tunggu kerajaan langit yang sempurna untuk membetulkan mereka, jadi marilah bersama kita membantu mereka, Jom layari laman web kami; www.motivasisurvivor.com SEGERA..khusus untuk motivasi REMAJA bermasalah... KAMI SEDIA MEMBANTU ANDA dan ANAK TERSAYANG!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...