Pages

Wednesday 27 July 2011

Remaja DiROGOL selepas DIPUJUK Seekor Tupai Ke Ibu Kota!


Sekadar hiasan.

Saya petik:
[HM] HULU SELANGOR: Seorang lelaki berusia awal 20-an sanggup merogol teman wanitanya selepas memujuk wanita itu yang berasal dari Sungai Petani, Kedah mengikutnya ke ibu kota.

Difahamkan, lelaki terbabit mengajak teman wanitanya yang berusia 22 tahun itu ke rumah salah seorang ahli keluarganya yang tinggal di Bukit Sentosa, di sini, Selasa lalu.

Menurut sumber, mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa membenarkan suspek memandu kereta miliknya untuk ke rumah ahli keluarga lelaki itu.

“Sebaik tiba di rumah berkenaan kira-kira jam 2 pagi, suspek bertindak memaksa mangsa masuk ke dalam rumah dan menyatakan hasratnya untuk mengadakan hubungan seks.

“Mangsa yang terkejut dengan permintaan suspek kemudian menolak permintaan itu,” katanya.

Menurutnya, disebabkan keengganan mangsa, suspek dikatakan mengamuk dan bertindak memecahkan cermin kereta mangsa sambil mengarahkan mangsa keluar dari kenderaan itu.

“Selepas itu, mangsa yang ketakutan keluar dari keretanya sebelum ditarik suspek masuk ke dalam rumah berkenaan,” katanya.

Sumber berkata, mangsa diperkosa dalam sebuah bilik di rumah berkenaan sebelum mangsa dibawa pulang semula ke rumahnya di Sungai Petani keesokannya.

Mangsa kemudian memaklumkan apa yang berlaku ke atasnya kepada bapanya sebelum dibawa ke balai polis untuk membuat laporan.

“Mangsa dihantar ke hospital untuk pemeriksaan. Hasil pemeriksaan mendapati ada kesan koyak pada kemaluan mangsa dipercayai dirogol,” katanya.

 P/s: Mudah sangat perempuan terpedaya oleh jantan bertopengkan Caligula!

Kami tahu, ramai di luar sana khususnya ibu bapa yang RISAU tentang anak remaja mereka KHUSUSnya perempuan yang mungkin sekarang ini sering keluar MALAM.. BERGAYUT di HP dan FACEBOOK serta laman sosial lain 24jam.. CURIGA perilaku anak-anak GADIS mereka yang sudah mula BERCINTA di alam persekolahan.. dan lebih membimbangkan, pernah terbaca SMS LUCAH dan sebagainya milik anak GADIS mereka.. INSYAALLAH, kami di DDR bersedia untuk membantu anda sekeluarga daripada masalah tersebut. JANGANLAH hanya pandang masalah anak-anak anda hanya sebelah mata... BERIKANLAh tumpuan yang SEWAJARNYA.. YA, kami tahu.. ramai ibu bapa yang sudah berhabis wang ringgit dan berusaha untuk membantu anak-anak mereka TAPI masih belum menemui kejayaan.. JADI, adakah disebakan KEGAGALAN itu buat anda sudah PUTUS ASA? Apakah ALLAH tidak menyediakan JALAN untuk anda menemui PENYELESAIANNYA? INSYAALLAH, hubungi kami DDR dalam kadar SEGERA! 

sebelum masalah semakin KRITIKAL selagi ada masa selagi ada RUANG dan PELUANG.. BERTINDAKLAH sesuatu untuk selamatkan anak anda! Kami di DDR, merupakan satu-satunya firma motivasi bagi menangani REMAJA yang bermasalah di Malaysia BERSEDIA menawarkan KHIDMAT yang anda PERLUKAN! INSYAALLAH.. sila layari; www.motivasisurvivor.comuntuk MENGENALI kami dengan lebih dekat lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...